O noua etapa…de la 8 luni

Standard

Gata, sa spunem ca etapa usoara a trecut….colicii i-am dat gata, dintii cresc si ei incet incet…dar acum, parca devine si mai greu. Cum se schimba lucrurile de la 8 luni? Iaca asa…

Pai in primul rand am inceput sa facem primele cumparaturi mai serioase 🙂

La hainute am primit pana in 6 luni si dupa 9 luni. Perioada 7-8 luni era descoperita, deci shopping. Acum am facut primele cumparaturi de body, jucarii si alte obiecte.

Astfel avem:
scaun de masina – a must, pentru ca scoica e deja mult prea mica la varsta asta. Daca ajungeti la 8 kg deja poate sa stea cu fata in sensul de mers. Noi am optat pentru peg-perego. Lui pic ii place, doarme bine, nu o mai strange si e pana la 18 gk….e foarte bine ancorat, siguranta maxima.

scaun de mancat – chiar daca papam in el doar in weekend, in cazul nostru, pentru ca ziua ea este la bunica, tot e a must pentru ca atunci cand am treaba o pot lasa acolo, bine legata…pana imi termin treaba. Tot peg-perego am ales, scaun super premiat….cu super buget 😦 Poate era ok sa luam si de la Ikea pentru masa, dar ne-a luat valul la un babyexpo si am facut aceasta nesabuinta. Dar merita…

Jucarii – am incercat sa ii luam ceva ca sa ii stimuleze mersul in patru labute, dar sincer, mai mult am dat banii degeaba 😦 Ea prefera sticla de plastic pe care o rostogoleste de colo colo

Dres – pic nu suporta ciorapeii si ii tot scoate si ii baga in gura. Prin urmare, la frig, am ales dresul 🙂

Blanita pentru carucior samsonite – si merge si pentru saniuta. Asta e un obiect super de super, e ca un cocon din blanita pentru carucior sau sanie. Este de vis 🙂 sper sa il folosim la iarna in Bavaria

In rest numai de bine…rabdare…aseara ne-am culcat la 3…pana la ora respectiva am trecut prin toate fazele: mila, nervi si in cele din urma umor si ironie 🙂 Aici mai trebuie sa lucram…rabdare si tutun (nu)….

Leave a comment